wtorek, 23 października 2012

Od Colet (jak powstała wataha)

 Od najmłodszych lat uczona byłam na Alphe, a moja siostra, Luna na Bethe. Gdy skończyłam 2 lata nadszedł dzień, abym znalazła nowy teren i założyła watahę.
Z watahy, w której się urodziłam wybrałam 20 wilków i ruszyłam w drogę. Wśród nich znalazły się moja siostra - Luna, kuzynka - Yuki i jedna z przyjaciółek - Rose.
 Podczas poszukiwań natknęliśmy się na stado wojowniczych wilków. Rozpoczęła się walka podczas, której ocalałam tylko ja, Luna, Yuki, Rose i jeden z wojowników - Talon.
Zrozpaczona chciałam powrócić do starej watahy i zrezygnować z pozycji, lecz na szczęście wzięłam się w garść. Po następnym dniu drogi znalazłyśmy piękną łąkę. Ponad nią wznosiły się dwa księżyce w nowiu. Wiedziałam wtedy - ,,to tu jest to miejsce''.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz